The weather in these days is not the best, just look the state of my hair due to a sudden thunderstorm, so I was forced to take pictures under the roof of a supermarket.
For the occasion I wore my new Bikkembergs boots which I’m really proud, I think that one of my best purchases and my new Tezenis vest, I wore it in reverse… if you want to do as I remember to cut the label! =))
When I went to buy my biker I had a moment of indecision between the highest and the lowest model, but I have chosen for low ones because, in my opinion they made my legs more slender… my idea was then confirmed by Richard and my friend Anna Chiara.
Try it!
Il tempo in questi giorni non è il massimo, basta vedere in che condizioni sono i miei capelli a causa di un improvviso acquazzone, così sono stata costretta a scattare le foto dell’outfit sotto la tettoia di un supermercato.
Per l’occasione ho indossato i miei nuovi stivali Bikkembergs da quale ne vado molto fiera e che reputo uno dei miei migliori acquisti ed il mio nuovo gilet di Tezenis, che ho indossato al contrario… se volete farlo anche voi ricordatevi di tagliare l’etichetta! =))
Quando sono andata a comprare i miei biker ho avuto un attimo di indecisione tra il modello alto e quello basso, ma ho optato per quelli bassi perchè, sarà una mia idea, ma slanciano molto le gambe… la mia idea è stata poi confermata anche da Riccardo e dalla mia amica Anna Chiara.
Provare per credere!
TEZENIS VEST
H&M MAXI SWEATER
DSQUARED2 JEANS
MIU MIU BAG
BIKKEMBERGS BIKER BOOT